sunnuntai 9. joulukuuta 2012

SYNTTÄRIT YNNÄ MUUTA

Mulla on ollut ihan huippu miniloma, oon vihdoin saanut nukuttuakin tarpeeksi. Unirytmi tosin meni perjantaina vähän päälaelleen.. Synttärit meni ihan mukavasti, jos vaikka ensi viikonloppuna pääsisi ihan kunnolla juhlimaan.;) 

Itsenäisyyspäivän esitystä :D

Sain kuin sainkin järkkärin! Ihanaa, nyt voin ruveta kuvailemaan ihan urakalla. Sain myös otettua kuvan tuohon kansikuvaksi, mutta se on liian iso että auttakaa. 

teinipeilikameraihkutus


Synttäreitten kunniaksi Jesse järjesti oikein romanttisen illallisen.<3


salaattia ja viiniä, aika sivistynyttä :p


Tänään illalla käytiin Amarillossa syömässä, omnom.


Syötiin Jessen kanssa puolikkaan pöydän kokoinen annos vähän kaikkea:D

5 kommenttia :

  1. moi emmaliisa! oot tosi nätti! oon myös kuullu huhua et omistat maailman ihanimman naapurin ja ystävän joka on sinusta tosi ylpeä kun oot alottanut tämän blogin vihdoinkin!

    VastaaPoista
  2. moi emmaliisa! olen kuullut huhua että pidät viinasta tosipaljon, täällä romanialaisen ennustuksen mukaan tulet ensi vuonna johtamaan suuren kansamme luvattuun viinamaahan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei sinä romanialainen ystävä! ensi viikonloppuna johdatan teidät luvattuun maahan ;)

      Poista
  3. hih oon feimöus ku oon päässy sun blögiin t.läski_95

    VastaaPoista