perjantai 18. tammikuuta 2013

STYLE IS A WAY TO SAY WHO YOU ARE

minulla oli joskus pari vuotta sitten hirveä hinku määritellä tyylini ja ostaa juuri senlaisia vaatteita. nyt olen kuitenkin (varmaan laiskuuttani) kyllästynyt sellaiseen ja ostelen vain vaatteita, mitä milloinkin huvittaa. mielestäni se on todella hyvä, sillä ei pidä oikeasti ottaa itseään ja muita liian vakavasti. pyrin vain olemaan erilainen kuin muut ja kuvastamaan päivän asulla tyyliäni ja mielialaani.
tässäpä kuitenkin muutamia asioita, jotka jotenkin mielestäni kuvastavat tyyliäni:

sormukset
olen ihan hulluna sormuksiin. kaikkein parhaita on halvat krääsäsormukset, ja mitä isompi, sen parempi. huono puoli tässä on se, että olen luultavasti hävittänyt 3/4 kaikista mun sormuksista mitä mulla on ikinä ollut, koska olen tohelo.

jessen vaatteet
isot neuletakit, flanellipaidat ynnä muut on ihan huippuja tiukkojen toppien ja housujen kanssa.
jessen joululahja mulle, tosin tää on ollut enemmän jessen päällä kuin mun :p
neuletakki h&m:n miesten puolelta 
itseasiassa tää huppari on ainoa jessen vaate näistä :D
kaverin pikkuveljeltä saatu flanellipaita(DressMan)
nahkatakit
kutosluokalla hurahdin nahkatakkeihin ja ostin itselleni jonkun ihan kamalan nahkatakin kirpparilta. yläasteella nahkatakeista tuli massamuoti-ilmiö ja ärsytti ihan kauheesti. kuitenkin tykkään niistä edelleen ja ensi kevään must have-hankinta on nahkatakki jossa on niittejä.

grunge
kaikista tyylisuunnista grunge-tyyli tuntuu ehdottomasti omimmalta. 

ahhhhhhhhhh johnny depp!<3

eri hiustyylit
helposti tylsistyvän luonteeni takia olen shokkivärejä lukuunottamatta kokeillut kaikkia hiusvärejä ja useita eri hiustyylejä. nyt seuraavana projektina on pitkät hiukset, jotka luultavasti värjään vanhojen jälkeen ruskeaksi/oranssiksi/punaiseksi/neonpinkiksi. en ole vielä päättänyt.

http://wheretoget.it/

3 kommenttia :

  1. Hahaa, mulla on just tollanen samanlainen H&Mn miesten neuletakki, joka on kyllä paras neuletakki, minkä tähän mennessä oon omistanu. Niin ja hei ootko muuten missä koulussa? Itekkin kuopiolaisena vaan mietin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on kyllä tosi hyvä neuletakki pakko myöntää! oon musiikkilukiossa :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista