lauantai 13. heinäkuuta 2013

DAGEN EFTER

Tässä siivoillessa ja Abbaa kuunnellessa sain idean, että teen teille mun pienen kesähittilistan. Onhan noita toki muutakin, mutta tässä on ne kaikkein parhaimmat korvaorgasmibiisit. 
Awesomeness

Paras fiilistelybiisi ihan joka hetkeen !

"Luontoäiti kostaa vitun nisti homo sika, sul on HIV". Nauran näille sanoille joka kerta:D

Toi. Ääni.


Tietää pian itkevänsä, 
ettei pitäisi olla tässä.
Mutta kaiken kauneus lyö hetken ällikällä.

Lisäksi muutama darranhuuruinen ootd-kuva. Mun poikaystävää/luottokuvaajaa ei saanut vielä iltapäivälläkään millään ylös, joten nyt tulee tämmöstä itseotettua paskaa, mutta yrittäkää kestää.


sain mun nahkatakin takasin!
tai se on vieläkin vähän kyseenalaista onko se todella mun, mutta tarpeeks lähellä:3

aattelin palata takaisin seiskaluokan rokkityttöaikoihin..:)

21 kommenttia :

  1. + isot kuvat ja selkee ulkoasu!
    - pysty- ja vaakatasoset kuvat ei oo samankokosia leveydeltään

    - LAPIO

    VastaaPoista
  2. Voi että, oot tosi nätti:-----)

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. ihana blogi! oot tosi nätti ja ihanii vaatteit sulla!<3

    http://lifelle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihana banneri, ja muutenki ihania kuvia! ja oot tosi kaunis:)

    VastaaPoista
  5. En tykkää ulkoasusta enkä bannerista, mutta teksti oli ihanaa ja kuvat kivoja:)

    VastaaPoista
  6. Millä sä teet nuo laineet tukkaasi? Näyttää kivalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan suoristusraudalla, kun oon ihan toivoton semmosen kepukan kanssa xd

      Poista
  7. uuu ihanaa vihdoi joku joka tykkää first aid kidistä!!! upee blogi

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu rakastuin siihen viime kesänä, ihan huikeeta musiikkia mihin ei ihan heti kyllästy! jaa kiitos :3

      Poista
  8. tosi kiva blogi! :) ja pakko sanoa että tuli minä heti mieleen tosta seiskaluokan rokkityttö jutusta, olin itekki sillon kunnon rokkityttö :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tais aika monella olla sellanen vaihe siihen aikaan! tosin meidän koulussa ei tainnu olla paljon ketään yhtä oudon näköstä, olin kunnon ernu ::D

      Poista
  9. Oot ihan hullun kaunis!

    http://likethousand-stars.blogspot.com

    VastaaPoista