tiistai 2. huhtikuuta 2013

I WANT TO TAKE IT FURTHER

Jippii, kakka koeviikko on kohta ohi! Pääsin vihdoin koneellekkin ihan ajan kanssa.:) Kuvamatskua viime postauksen jälkeen on kerääntynyt jonkun verran, joten haluan jakaa ne nyt. Ekat kuvat on viikko sitten otettu, kuvailtiin matkalla nuorisokuoroon Eveliinan kanssa. Ihanaa kun ulkona on noin upea keli!

Mun ainoa kevättakki tällä hetkellä on tuo vihreä, sillä oon hävittänyt mun nahkatakin. Siis ihan oikeesti, mulla alkaa tulla elämäntavaksi tämä tavaroiden hävittäminen..
paras fiilis kun voi kävellä hiekalla!
Vaikka oon käyttänyt flanellipaitoja noin kaksi vuotta, tajusin vasta ehkä viikko sitten, että ne näyttää melkeimpä paremmalle auki pitämisen sijaan kokonaan kiinni napitettuna(eli niinkuin niitä oikeasti käytetään..).
kuvan paita DressManilta, kaverin veljeltä saatu:)
varmaan suurin rakkaudenosoitus minulta tähän mennessä,
kun lahjoitin avokätisesti Jesselle mun Vanssien mukana tulleen tarran..

Löysin Jesselle kirpparilla 2.5 eurolla farkkutakin. Kokeiltuani sitä itse, ajattelin että vois lainata sitä itse esimerkiksi kesällä. Mitä mieltä, hot or not?



Ilahduin tänään, kun tajusin että mun hiukset on kasvanut! Haha, kyllähän ne kasvaa koko ajan, mutta tänään aamupöhnässä ei jaksanut tehdä mitään hiuksille ja ne näytti yllättävän hyvälle silti. Siis haluan valottaa, että olen joutunut kihartamaan mun kasvatusvaiheessa olevat hiukset joka päivä viimeisen vuoden ajan, ettei ne näyttäisi ihan järkyttävälle. En silti kadu yhtään sitä, että leikkasin poikatukan, koska se oli ihan huippu, mut satun vaan kyllästymään nopeasti. Poninhäntäkään ei näytä enää nykyään säälittävälle rotanhännälle, mukavaa.
hiukset tänään, niille oo siis tehty mitään

Loppuun kaksi huikeeta biisiä:)

17 kommenttia :

  1. Voi kuinka kiva banneri :) Sulla on ihana hymy.

    >> minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ooi olet kaunis ja sun hymysi on aivan ihana ! :-)

    http://ohhdarrling.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia, ja oot tosi kaunis :)

    http://will-take-u-to-the-mountain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihana toi banneri ja oot tosi nätti :)

    http://followyourdreams-oona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana tyylitaju♥

    http://jeannays.blogspot.fi/ ♥

    VastaaPoista
  6. Oot niin kaunis! Ja blogi on hieno, ehdottomasti lukijaksi :)!

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. wautsi otat tosi hienoja kuvia ja sulla on tosi siisti erillainen tyyli :)! oot kans tosi nätti!

    http://idasofiii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. oon äääälyttömän kateellinen että sulle sopii ton malliset arskat.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitos hirveesti! oon itekki tosi ilonen että löytyy aika helpolla kivoja laseja:)

      Poista
  10. Sulla on super kiva tyyli!
    Ja blogin nimi on nerokas ;) ainoo vaan että se sopis
    paremmin jollekkin oikeesti mielikuvituksettomalle blogille.. :D

    http://mardinan.blogspot.fi

    VastaaPoista