tiistai 14. toukokuuta 2013

SHINE BRIGHT LIKE A RAIMO JA MUUTA YHTÄ SYVÄLLISTÄ

Noniin nyt tulee vihdoin ihan kunnon teemapostausta. Päätin tehdä teille erikoispostauksen mun erilaisista top-listoista. Mulla on ihan liian tylsiä kursseja tässä jaksossa ja mun piirrusteluvihko on täynnä erilaisia listoja, piirusteluja ja muita tylsyydenpurkauksia. Listailuista muovasin muutaman mun top3:sen:

Top3: Mustat vaatteet:
-niittikengät
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUnd9IqBkrNyW_aeP7lcJo62XAlUNlhJs9N5sTIhuEmFPGcPkEdpSln8sdHJYzPO9QzMPc-sGjWkCMYlMcVm48x_7D9QYVbyjKcvITcX7H1JMInayUaeami-wKCfi670evh-Zg47C2jQU/s1024/IMG_0282.JPG
-mustat farkut
Dr. Denimit on ihan parhaat!

-muslu-huppari
paras rölläyshuppari!

Top3: Asusteet:
-aurinkolasit 
nyt saa raybanit väistyä vähän erikoisempien lasien tieltä!
-apinakassi
laukku, mitä oon luultavasti käyttänyt eniten elämäni aikana, eli parhaat kaksi puntaa mitä oon elämässäni käyttänyt!

-kellokaulakoru
mummon kaapeista löytyy vaikka mitä aarteita!

Top3: Kesän fiilistely-biisit:
-Bastille - Pompeii

-Roman Lob - Call Out The Sun
ostakaa mulle joku tommonen auto niinkuin tossa musavideolla!<3

-PMMP - Kesäkaverit
jos tästä ei tuu kesäfiilis niin ei mistään!

Top3: Meikkaustyylit:
-smokey eye
katso mun tutoriaali tästä!

-cat eye

-tummat kulmat
Agyness Deyn on niin upea ja erikoinen!
agyness deyn wallpaper

Top3: Miesten vaatteet:
-golleget
toivottavasti tämä saapuu vielä joku päivä
 minun vaatekaappiin mustan gollegen seuraksi..;)
-flanellipaidat
lemppareita, kuten banneristakin näkee;)
-villapaidat
kirpparilta löytyy parhaat!

Top3: Instagram-kuvat:
Selailin mun Istagram käyttäjältä(emuyy) vanhoja kuvia, tässä mun lempparit:)
Helsingin-reissulta Jessen kanssa:)
kesällä on aikaa laittaa kynsiä..
viime kesäloman alkajaisbileet<3:D
Top3: Luottovaatteet:
-farkkupaita ja -takki
voi käyttää periaatteessa ihan minkä kanssa vaan!

-harmaa toppi
taaskin ihan huippu löytö H&M:n alennumyynnistä

-sininen H&M:n pikkulaukku

http://agynessdeyn-pics.blogspot.fi/
http://www.junkyard.fi

12 kommenttia :

  1. sulla on kyllä kiva tyyli! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan retro tuo kolmannen kuvan asu! :)

    www.anninsafari.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Jos oot ite tossa koulunloppumisbilekuvassa niin herranjumala kun sulle sopii lyhyt tukka ! D: Ja ihana tyyli sulla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu oon! omasta mielestänikin sopi, mutta siihen kyllästyi nopeesti:/

      Poista
  4. Huippu postaus! Ihanat kynnet ja apinakassi myös :) Kesäkaverit on kyl jokakesän must-biisi, tulee nii paljon festarimuistoi mieleen aaa

    VastaaPoista
  5. wäwäwäää ihana blogi, ryhdyin lukijaks :>!

    http://breakagem.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva ja persoonallinen blogi sulla! :) Jos kiinnostaa, liity ihmeessä myös mun lukijaksi. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. aaaaw oon ihan in lööv tohon sun turkoosiin/siniseen h&m:n pikkulaukkuun! Joku kaunis päivä tulen ja vien sen.....;)
    T. Verna:D

    VastaaPoista