sunnuntai 11. elokuuta 2013

3 ASIAA JOTKA VITUTTAA

Koska blogini sisältö on ollut lähiaikoina aika kuvapainotteista, päätin tehdä tällaisen koulun alkuun aiheeltaan sopivan postauksen, eli kolme asiaa, jotka vituttaa. Siis näitähän haasteita löytyy vlogeista todella paljon, mutta koska en halua/kehtaa tehdä videota, jaan ärsytykseni kirjallisessa muodossa. Näitä vitutuksia keksisi vaikka loppupäivän, mutta rajoitan näihin kolmeen mitkä tulee ekana mieleen. 

#1. Ensinnäkin ärsyttää se, kun ihmiset ei osaa olla erossa puhelimestaan. Siis tottakai olen itsekkin aika usein turpa luurissa koulussa ja tälleen, mutta jos ollaan porukalla sovittu, että mennään jonnekkin ja sitten joku ei tee muuta kuin räplää puhelinta. Mulla on ollut kännykkä huollossa viimeisen viikon ja tekee hyvää pitää vähän taukoa puhelimesta, suosittelisin kyllä monelle muullekkin. Ärsyttää myös puhelimen käyttö ruokailun aikana. Se on tosi epäkohteliaan ja ärsyttävän näköistä. Ärsyttävintä on nähdä pariskunta ravintolan pöydässä, molemmilla kännykät kourassa päivittämässä Instagramiin ruokakuvia. Että hyvää parisuhdetta teillekkin.

#2. Tämän löysin yhdestä vlogista, mutta tämä vituttaa minuakin hyvinhyvin paljon. Tarkoitan ihmisiä, jotka valittaa koko ajan siitä, mikä niissä on vialla. Muut ihmiset ei välttämättä huomaa sitä piirrettä, mitä itse pidät huonona tai rumana. Kuitenkin jos huomauttelee siitä itse, muut alkaa kiinnittämään siihen huomiota. Itsellä on ainakin monta kertaa käynyt niin, että joku kaveri valittaa tyyliin "ei vitsi mulla on hirvee juurikasvu" ja siitä eteenpäin kiinnitän siihen aina huomiota, vaikka sitä ennen en edes huomannut koko juurikasvua. Tottakai jos on huono itsetunto, niin siitä kannattaa puhua jollekkin läheiselle kaverille, mutta jos valittaa jatkuvasti jokaiselle vastaantulijalle kuinka kaikki itsessä on päin vittua, ei se hirveesti auta asiaa.

#3. Tämä. Vitun. Kappale.
Pidän Cheekiä muutenkin ihan järjettömän huonona artistina, mutta kun kuulin Voicelta tätä biisiä koskevan Cheekin haastattelun, meinas pää räjähtää. En muista sitä kunnolla mutta jotain poski selitti, että tässä biisissä on niin paljon herkkyyttä ja suuri tunnelataus. Se, että sä herkistelet hautausmaalla fruittariristikoru kaulassa ei tee biisistä/videosta herkkää. Varsinkaan kun seuraava kohtaus on jostain kermapersehotellista kuumien naisten ja drinkkien keskeltä. Kuitenkin se, mikä Cheekissä eniten vituttaa on se, miten itsekeskeinen ihminen voi olla. Biisit käsittelee lähinnä häntä itseään(mitä tänne jä kun mä lähden täältä, jos mä oisin sä kyl mä oisin mun kaa, tulin voittamaan en anna minkään seisoo tiellä, oon pyrkiny vähentää, mä oon liekeissä..) ja sitä, kuinka ylivertainen ja voittamaton naistenkaataja hän on. Vaikka Suomesta löytyisi niin paljon taitavampia räppäreitä, jotka räppää ihan oikeista asioista, kuten yhteiskunnallisista asioista ja omista arvoista, silti tällainen baarijumputus on ihan tajuttoman suosittua.

7 kommenttia :

  1. Mutku Kuopios ei soi bassoradio, kuin netis ja puhelimes nii ei kukaa osaa kuunnella muutaku totaalimassaa, mitä nrj ja ylex soittaa.. Ite tykkään joistai massaräpistä, mutta kyllä Juju, eurocrack, stöö ym. vaa on iha huikeita. Olipa idiootti kommentti.

    VastaaPoista
  2. Ihan kiva blogi, mut tykkäisin enempi, jos kieli ois vähän nätimpää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielipidepostauksissa väkisinkin kirjoittaa niinkuin puhuu ja mä koin, että mun pitää sanoa vähän jyrkemmin, kun asia harvoin menee perille hissuttelumeiningillä.

      Poista
  3. hhahahah tää postaus oli ihan huippu! :Dd tosi piristävää välillä lukee mitä ihmiset oikeesti miettii tai niitä juttuja siis mitkä vituttaa eikä vaan niitä juttuja et "tänään söin tätä ja laitoin tätä päälle ja oli ihanaa" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kiitti paljon piristävästä kommentista!

      Poista