torstai 15. elokuuta 2013

ILMOITUSLUONTOISTA ASIAA

Tein itselleni vihdoin yo-lukusuunnitelman.
Mulla ei tule olemaan sosiaalista elämää seuraavaan puoleentoista kuukauteen.
 Päätin siis, etten päivitä tai edes käy katsomassa tätä blogia tänä aikana, koska mulla on niin epäinhimillinen määrä opiskeltavaa, että täänne jumittuminen pilaisi lopullisesti kaikki mun kirjoitusten läpipääsemismahdollisuudet.
Mulla on 27.9 uskonnon kirjoitukset, palataan sen jälkeen asiaan. Voisin jopa tehdä teille sen kuvapostauksen, kun se on nyt kesällä jäänyt.
Ja uudet blogiini eksyneet lukijat, 
lukekaa vanhoja postauksia ja laittakaa kommenttia, se piristää ihan sikana!
rakkautta webbikameran kautta 
päivän mietelause :DD

6 kommenttia :

  1. Sulle on haaste mun blogissa :)

    http://ajatusleikkini.blogspot.fi/2013/08/2-x-11-haaste-talta-naytin-tanaan.html

    VastaaPoista
  2. Hyvä että edes joku ajattelee tulevaisuuttaan:> tsemiä!:-----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no oli vähän pakko että pääsee edes läpi!

      Poista
  3. hahah toi mietelause :DD
    tsemppii kirjotuksiin!

    VastaaPoista