perjantai 4. lokakuuta 2013

KYLMENEVÄÄ ILMAA PAKOON

Olen selvinnyt kirjoituksista. Odotin valtavaa helpotusta ja jes en tee enää ikinä mitään -fiilistä, mutta tuntuu, että jatkuvan tekemisen tarve jatkuu. Haluan purkaa energiaani kirjojen, sisustamisen ja laulamisen parissa. Alkava jakso on tosi rento, joten minulla on enemmän aikaa myös täällä blogin puolella. 
Vaikka ajattelin, että mun elämässä ei tule tapahtumaan mitään, koska täytyy lukea kirjoituksiin, kerkesin silti tehdä paljon kaikkea. Kävin muun muassa Rovaniemellä mummoa moikkaamassa ja biletin suunniteltua enemmän, koska kaverit täytteli vuosia ja syitä löytyi muutenkin. Olen onnistunut nauttimaan elämästä stressistä huolimatta. Tosin olen sellainen ihminen, etten edes osaa stressata paljoa. 
Saan myös mukavan varaslähdön syyslomalle, sillä lähden huomenna Musiikkilukion kuoron järjestämälle matkalle Ranskaan! En malta odottaa, koska porukalla matkustaminen on (melkein) aina ihanaa! Nyt vaan pitäisi aloittaa pakkaaminen, mun lempiasia maailmassa..not. Käykö kenellekkään muulle ikinä niin, että viettää ensimmäiset neljä tuntia panikoidessa ja miettiessä mitä tarvitsee mukaan saamatta mitään aikaan, ärsyyntyy ja alkaa tehdä jotain aivan muuta ja päätyy pakkaamaan hitonmoisessa kiireessä varttitunnissa kello 11 illalla? Mulle käy näin aina. 
Oon varma, että Ranskassa tulee viikon aikana otettua ihan mukavasti kuvia myös tänne jaettavaksi. Stay tuned! Syysloma onkin minulla ihan tyhjää täynnä, olisiko jollakulla hyviä ehdotuksia mitä itse aikoo tehdä?
Eilen toteutettiin jokavuotista perinnettä Eveliinan kanssa ja käytiin esiintymässä mummojen lauluillassa Sorsasalossa. Ennen kuin tapahtuma alkoi niin odotellessa kerettiin ottaa parit kuvat.
 
Ja tässä kuvina koko se aika kun olin poissa täältä blogin puolelta:
Riisitunturilla Posiolla
awesome matkaseura xd

asiallinen samoiluvarustus?
poroja wii !
ahdistelin ruotsia
Saatiin myös koulukuvat, jotka mielestäni onnistui oikein hyvin.
kaverikuva lempparinaisien kanssa!
ekassa muslujen Tikkalassa oli aika
mukavat maisemat ja hyvää musiikkia :)
tänä syksynä oon kuluttanut runsaasti kynttilöitä ja teetä!
Annan synttärit oli viime viikonloppuna ja oli oikein mukavoo! Yhyy miksi kaikki on jo 18 paitsi minä.:( No onpahan jotain mitä odottaa ja juhlia ihan kunnolla!
Japanista asti tuotuja valotikkuja !
meidän lahja löysi paikkansa

6 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. no sinun tekemiset tiedetään ;p saatan jopa liittyä seuraan!

      Poista
  2. Ihana syksyinen Ranska <3 Hyvää matkaa ! Miten muuten ussan kirjoitukset meni ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ranska oli upee!
      uskonnosta tulee aika varmasti c, olisi voinut mennä paremminkin mutta en voi uusia koska on syksyllä toinen aine päällä..

      Poista
  3. muistaks mit juomaa annalla on tossa kun on nii kivan väristä

    VastaaPoista