lauantai 19. lokakuuta 2013

ENSILUMI!

Vaikka en ole todellakaan mikään talvi-ihminen, oli virkistävää saada lunta maahan ja odotan ihan sikana, että pääsen käyttämään mun uutta punaista talvitakkia, hihii! Tänä vuonna syksy oli todella kaunis ja harmittaa, että en kerennyt käydä kuvailemassa ulkona. Olen fiilistellyt syksyä kuitenkin muuten, esimerkiksi Karabian aurinko-teellä!
Oon ostellut aika paljon kaikkea uutta syksyistä, enkä ole kerennyt esitellä niitä täällä blogissa. Kynsikkäät (tai miksi näitä ikinä kutsutaan) on Lindexiltä, ne on tosi kätevät varsinkin tällä ilmalla kun ei ole vielä ihan järkyttävän kylmä, koska voin esimerkiksi käyttää puhelinta riisumatta lapasia. Kylmällä ilmalla niitä on mukava käyttää myös sisällä. Väri on vähän vääristynyt ainakin mun tietokoneen ruudulla, ne on oikeasti pikemminkin oranssit.
Yritin etsiä alkusyksystä paksua harmaata huivia ja kiersin joka ikisen kaupan tuloksetta. Päädyin ostamaan Gina Trickotista tämän mustavalkean huivin ja se on tosi pehmeä ja lämmin! Kengät on Ranskasta ja ne olivat ainoa isompi ostos sieltä. Tosi moni on kehunut niitä ja ne on mustakin ihan sikasöpöt ja käy melkein joka asuun.
Mä oon ihan ahdistunut mun hiusten kanssa. Niissä on juurikasvua, kuten huomaa ja koska minulla ei ole yhtään punapigmenttiä omassa tukassa, se näyttää harmaalle(nais). Mulla on muutama vaihtoehto; joko isken värinpoiston hiuksiin ja värjään taas blondiksi tai laitan värinpoiston ja värjään Ferialla oranssiksi tai värjään kylmän ruskeaksi. En saa tehtyä päätöstä, joten olisiko jollakin ideoita tai mielipiteitä mun hiustenväristä tai kokemuksia värinpoistosta, koska sitä en ole ikinä itse laittanut päähän.


uusin rakkauspaita Carlingsista!
Jirin photobomb
Syksyn popitusbiisejä:

PMMP - Se Vaikenee Joka Pelkää (myös II-versio on huikee!)

4 kommenttia :

  1. Onpas ihana blogi, jäin seurailemaan! :) Oon ite kans huomannu nyt feikkipunapäänä et juurikasvu on kamalan harmaata. Varsinkin nyt kun värjäilen hennalla ja se punapigmentti haalentuu paljon hitaammin kuin kemikaaleilla värjätessä, tuntuu että juurikasvu vaan paistaa. Rakastan tota sun hiustenväriä näissä kuvissa, sopii sulle älyttömän hyvin tollanen punertava väri. Jos olisin sinä, vetäisin jonkinmoisen punaisen. :)

    http://saarasusanna.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitosta! oon kuullut paljon hyvää hennaväreistä ja itse olisin niillä jatkanut värjäilyä, jos olisin jäänyt punapääksi, mutta tuli muita suunnitelmia..:D

      Poista
  2. vaikutat iha sikke kivalt tyypiltä :') !!

    VastaaPoista