keskiviikko 23. lokakuuta 2013

NUAMAKUVIA JA UUSI TUKKA

Mun hiukset on ihan hassut.
Ahdistuin liikaa mun edellistä ei minkään-värisistä hiuksista ja päätin iskeä päähän vaalennuksen. Väri oli Loréalin, sävy Platinum ja väri toimi oikein hyvin. Mun hiukset oli kuitenkin sen verran tummat, ettei niistä yhdellä paketilla olisi saanut ihan blondeja, enkä edes pyrkinyt siihen, halusin vain värin lähemmäs minun omaa hiusväriä, ettei juurikasvu häiritsisi niin paljoa. Tämä väri on tosi jännä, kuten kuvista näkee, nämä on tämmöiset vaalean oranssit, mutta tykkään ihan. En ole vain tottunut vielä siihen, että minulla on näin vaaleat hiukset, koska punertava ja tumma väri oli minulla kuitenki niin pitkään. Tai no, "pitkään".

 Vaalennusta en suosittele kellekkään, ellei sitä koe pakolliseksi, sillä minusta ainakin tuntui, että hiukset oheni puolella.:D Kuitenkin jos osaa ja jaksaa laittaa hiuksia, asia ei häiritse niin paljoa, sillä hiukset saa helposti kuivashampoolla ja hiuspuuterilla paksumman näköiseksi.
Obeyn pipo oli lahja minulta Jesselle viime vuonna

14 kommenttia :

  1. tykkään tästä blogista kovasti! Vau! :3:)

    VastaaPoista
  2. Just kun pääsin sanomasta mitä sun "pitäis" tehä :D Mielettömän kivat hiukset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D punaiset on ihanat, mutta rahaa ja vaivaa vievät..:/

      Poista
  3. Oot ihan hullun kaunis! Ja sulla on ihanan persoonallinen blogi =)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. kiitosta! en oo vieläkään varma että tykkäänkö vai vihaanko niitä xd

      Poista
  5. Eii vitsi ihastuin sun tyyliiin!
    Pitkästä aikaa joku josta inspiroidun.:D

    http://singingisbelieving.blogspot.fi/

    -A-

    VastaaPoista
  6. Oi oot niin kaunis! Ja noi hiukset sopii sulle täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! tykkään itsekin, tosin ajattelin hieman lyhentää näitä:)

      Poista
  7. Ihanat!! ♥ Tosi kiva toi sun ylätunnisteen kuva muuten :-)

    VastaaPoista