maanantai 9. joulukuuta 2013

AIKUINEN NAINEN MÄ OON?

Tämä tyttö täytti perjantaina viimein 18 vuotta! 
Elämä täysi-ikäisenä on alkanut oikein hauskasti, oon käyny baarissa, ostanut sidukkaa kaupasta (hihi) ja pitänyt hullun hauskat bileet! Lahjaksi oon saanut pääasiassa mania ja alkoholipitoisia juomia kavereilta, saan porukoilta lahjan vasta myöhemmin.  
Synttäreillä mulla oli hippipaita KappAhlista(ainoa asia mitä oon ikinä ostanut sieltä), 
josta tykkään ihan sikana!
Siskokset
rakas serkku Anniina!
Bileissä oli aivan huikea meno! Porukkaa oli paljon, mutta kukaan ei alkanut sekoilemaan, bailasin tanssilattialla melkein koko illan ja aamuyöllä mentiin saunaan ja paljuun(aka lasten puhallettavaan uima-altaaseen, mistä näitä hyviä ideoita oikein tulee?).
Helmi antoi lahjaksi överin perhoskruunun, joka kruunasi koko illan
(heh, mainio sanaleikki kerrassaan).
Sain paljon pusuja!
Mun ihanan taiteelliset ystävät Salla, Riikka ja Jyri esitti improvisaatiosynttärilaulun.
paaljon oonneaa vaan..
Meno tanssilattialla oli niin villiä, että lampusta täytyi irrottaa lasikuvut.:D
Darra, Joonas ja lastenallas.
Tänään vapaapäivä on mennyt mukavasti. Aamulla kävin päiväkodilla aamunavauksessa laulamassa lasten kanssa joululauluja, oon möllännyt loppupäivän kotona telkkarin ja koneen ääressä ja kohta lähden Jessen kanssa Matkukseen synttärirahoja tuhlaamaan!

8 kommenttia :

  1. Ihana fiilis näis kuvissa:-D! Sulla on muuten tosi kaunis hymy ja eipä täs blogissakaan mitään moittimista:) Tsekkaa myös mun blogi: http://hennoaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mukava kuulla!:3 itsellekin tulee hyvä mieli kun selailee näitä kuvia, koska näissä ei ole mitään jäykkiä sohvallaistuskelu-posetuskuvia:--)
      Käyn katsomassa sun blogin!

      Poista
  2. Myöhäiset onnittelut, ja rakastuin sun hiuksiisi! Noi on just sellaiset, jollaiset haluaisin jos haluaisin kasvattaa hiuskuontaloani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista! Poikatukan kasvattaminen pois on kyllä yhtä tuskaa, mutta nyt olen oikein tyytyväinen mun hiuksiin:)

      Poista
  3. Hei pakko kysyä oliks toi sininen Disco Shot hyvää? ::::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tositosi makeeta ja feikin makuista, eli en suosittele jos aikoo koko illan pelkkää tuota juoda :D mutta yksittäisinä shotteina/lantrattuna menee (meillä meni koko pullo illan aikana)

      Poista
  4. apua,huomasin vasta nyt ton kuvan xdxd

    VastaaPoista