maanantai 30. joulukuuta 2013

JOULULAHJAT HIHII!


Mulla kesti näköjään ikuisuus tehdä tämä postaus, ei sillä että olisin saanut mitään muutakaan koko lomalla aikaiseksi. Oon vaan ryypännyt ja nukkunut koko loman, mitäs sitä ihminen muuta?
Jouluaattona oli niin mukavoo, että en kerennyt ottaa ollenkaan kuvia. Aamulla katsottiin Joulupukin kuumaa linjaa ja naurettiin pukin surkealle tekonaurulle, syötiin riisipuuroa, serkut tuli meille käymään, syötiin ihan sikana hyvää jouluruokaa, minä ja Eveliina toimittiin Joulupukkeina (Eveliinalla oli parta ja tonttulakki, minulla takki ja puinen keppi), avattiin lahjat aina yksi kerrallaan, että jokainen näkee mitä kukakin saa lahjaksi ja illalla mentiin yökirkkoon. Uskon, että monella muulla oli aikalailla samanlainen joulu kuin mulla.:)
Tänä vuonna sain aivan ihania lahjoja, laitan tähän vain lempparit, ettei tule turhan pitkää postausta.
Jeee uusi mahtava puhelin vihdoin! Galaxy SIII on osoittautunut ainakin tähän mennessä oikein toimivaksi. Hyvä kamera, iso näyttö ja helppo käyttöjärjestelmä, eli täydellinen luuri minulle! 
Tätä myöhäistä synttärilahjaa odotin kaikkein eniten! Canonin 50mm 1.8 objektiivi on aivan täydellinen minun kuvaustarpeisiin.
Paulo Coelhon kalenteri on kaunein kalenteri, mitä olen ikinä nähnyt. Sivut on täynnä mietelauseita ja taidetta, päihittää lukiokalenterin kuusnolla!
Sain äitiltä söpöimmän poroneuleen ikinä!:--D
Kuvassa on myös uusi kello, objektiivi ja valokuvaseinä, minkä sain valmiiksi kuukausi sitten.
Pehmeitä paketteja tuli aika paljon, sain nimittäin kaksi Jump Iniä vaikka en toivonut yhtäkään.:D Toinen on pinkki ja kuvassa oleva on aika lähellä erästä OnePieceä, jota joskus himoittelin.

Hapsulaukun löysin hyvin epätodennäköisestä paikasta, MaxiMakasiinin alekorista. Sain sen kuitenkin ennen joulua, joten lasken sen vähän niinkuin joululahjaksi.
Nilkkapituinen neuletakki on BikBokista, myöhäinen synttärilahja tädiltä.
Jessen joululahjaksi antama kello on mun tämänhetkinen lempparikoru ja on ollut mun ranteessa melkein joka päivä joulun jälkeen. Mä en omista mitään muita rannekelloja, joten varsinkin näin överi kello tuntuu vähän oudolle, mutta siihen tottuu ja tämä on niin kaunis, että tekee mieli käyttää tätä koko ajan. 

4 kommenttia :

  1. Aivan ihania lahjoja! Etenkin tuo villapaita ja neuletakki! ♥ Muutenkin sulla vaikuttaa olevan upea tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Tänä vuonna oonkin hamstrannut villapaitoja/takkeja vähän liikaakin vaatekaappiin;D

      Poista
  2. Oii miten kivoja lahjoja! Onko tietoa mistä nuo jumpinit on? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon kuvassa olevan äiti tilasi jostain netistä, toisesta en tiedä :/

      Poista