tiistai 10. joulukuuta 2013

TIISTAI

Ostin eilen BikBokista maailman ihanimman ja chilleimmän neuletakin. Materiaali ei ole sähköistyvää tai kutittavaa ja taskutkin löytyy (mulla tulee aina pakottava tarve laittaa kädet taskuun jos laitan päälle ison neuletakin(?)), joten loistohankinta!
Jessen synttärilahja mulle oli muun muassa Cheap Mondayn toppi, jota olen jo pitkään himoinnut.
sotkutukka.
Tämän päivän ruoka ja pari tämän päivän ostosta.
Nivean käsivoide on tosi kätevä laukussa, koska mun kädet ja kasvot kuivuu päivän aikana tosi usein. Rasva ei ole tahmeaa, vaan imeytyy nopeasti.
L´oréal Studion Matt&Messy suolasuihkeesta tulee kivan mattapintaiset hiukset. Tykkään ikään kuin puristella suihkeen hiuksiin.
Maybellinen DreamLumi touch-valokynä on ihan pakollinen nyt pimeään aikaan. Valvomisesta ja pimeästä tulee minulle niin järkyttävät silmänaluset, että niihin ei pelkästään meikkivoide ja peitepuikko auta.
Ps. Anteeksi perunalaatu, tässä uutta puhelinta odotellessa...:)

2 kommenttia :